Saturday 31 October 2015

SUKANEKA TAMAN KELISA EMAS 2015

31 OKTOBER 2015 - SABTU- Catatan KRT Taman Kelisa Emas (TKEJ) Edisi kali ini membuka tirai dengan acara sukaneka yang dijalankan seawal 7.30 pagi. Acara dimulakan dengan senamrobik yang diterajui oleh 3 orang wakil penduduk. Mereka terdiri daripada pegawai kesihatan daerah Jerantut yang tinggal di kawasan perumahan ini. Komitmen ini sangat bermakna dan aktiviti ini mendapat sambutan yang sangat baik. Terima kasih dirakamkan kepada yang terlibat dalam menjayakan aktiviti senamrobik ini.

Semoga acara ini menjadi acara tahunan dan mendapat sambutan lebih memberangsangkan lagi daripada penduduk. Sesungguhnya inilah rumah kita, kampung kita, budaya kita dan tanah tumpah darah kita.





Banyak acara yang diadakan. Tampak bersemangat para kanak-kanak untuk menyertainya. Tahun ini fokus utama ialah kepada anak-anak penduduk dan dirancangkan pada tahun 2016,  baharulah diperluaskan kepada semua penduduk. Kami juga mengucapkan terima kasih di atas kehadiran wakil Pegawai Perpaduan Daerah, Cik Farah.




Semoga aktiviti ini dapat menyambung silaturahim sesama penduduk dan menjadikan ia sebagai jambatan ukwah yang diharapkan. Jadikan yang baik itu sebagai teladan dan yang buruk itu sesuatu yang perlu kita perbaiki di masa-masa akan datang. Teruskan budaya cemerlang agar jasa dan pengorbanan kita dikenang dan diberkati oleh Allah.


No comments:

JEJAK ANDA

PAPARAN SEMASA

MENGENAI KAMI

27000 JERANTUT, PAHANG DARUL MAKMUR, Malaysia
JALAN JERANTUT FERI

TAMAN KELISA EMAS

TAMAN KELISA EMAS

Selamat Datang Ke Taman Kelisa Emas, Jerantut

Kami mangalu-alukan penduduk taman ini menyumbangkan idea bagi membangunkan web Taman ini dengan lebih mantap.